lørdag den 21. november 2009

Lidt af hvert:-)




Dette indlæge handler lidt om alt og intet. Har ikke lige fået updatet det jeg gerne ville i denne weekend - da der har været så meget. I første omgang "dagens" fra den anden dag. Iført top fra missselfridge, pailetvest og støvletter fra H&M.

Og nu til boligindretning....

Har langt om længe fået hængt mit elskede billede op i stuen hos kæresten (havde egentlig selv besluttet at det ikke passede ind... meeennn) Der manglede bare lidt farve udover. Så måtte i Amagercentret og købe 3 buketter til sofabordet og fandt også lige de 3 små stager. Synes resultatet blev rigtig smukt - især hvis man som mig elsker afskårne blomster. Selv Hr. kæreste kan leve med det, selvom det er lidt lyserødt!

Endelig kunne jeg ikke vente på december længere - så måtte bare have noget jul ind i lejligheden. Fik bakset min advedtsanretning sammen (ret simpelt - måske lidt kedeligt) Men det bliver den i år. Så må det med krans, natur og det hele vente til næste år...

2 kommentarer:

  1. Elsker dit Anetmai-billede på væggen. Har du købt det i deres webshop?

    SvarSlet
  2. Ja fik det sidste jul af min chef. Er også rigtig glad for det - synes de laver nogle rigtig flotte ting...

    SvarSlet