fredag den 13. november 2009

Pels hot or not!?



Debatten er heftig i øjeblikket om pels. Egentlig er jeg vild med lodne ting. Og har det lidt ambivalent med fake-fur. Hvis man er imod ægte pels, burde man måske heller ikke bære en kopi eller?! Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg mener. Jeg er STÆRKT imod hvis dyr lider og kun bliver pelset for vores forfængeligheds skyld. Vælger at tro og håbe at man bruger "resten" at dyret til noget fornuftigt også... Men dette indlæg leder frem til noget af mit kæreste eje - denne skønne vintage pels (så føler jeg også at jeg ikke direkte har været med til at holde produktionen oppe) Får desværre ikke brugt den så meget nu hvor det er rigtig koldt...

Skriv endelig hvis I har noget at bidrage med i debatten ang. pels - måske kan jeg få øjnene op forandre måder at se sagen på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar