onsdag den 30. december 2009

Årsopgørelse 2009



Så denne hyggelige opsummering på året der nu næsten er gået hos Trine
Så jeg har lavet min status af året der er gået...

Alder: 23 og en del måneder

Jobs: Er stadig på samme klinik som da jeg blev færdig som tandplejer - det er nu 1 år og 10 måneder siden

Kærester: Genbrug fra sidste år;-) Vi har lige taget hul på år nummer 2. Og jeg holder godt fast i ham...

Har: Opsagt min lejlighed på Østerbro og er flyttet til Amager hos kæresten. Været på tur rundt i Europa. Fået en niece.

Har ikke: Fået set mine veninder så meget som jeg gerne ville (Og det er udelukkende min egen skyld)

Steder jeg har været i 2009 : Amsterdam, Paris, Port Grimaud i Sydfrankrig, Monaco, Venedig, Gardasøen, Karlsbad i Tjekkiet, Sharm El Sheik i Ægypten.

Årets bedste køb: Rejser, Fiat 500, spejlreflekskamera

Nye opdagelser i 2009 : Blog-verdenen. At jeg faktisk godt kan lave mad. At jeg er vild med at rejse. Børn er ikke længere en skæmmende tanke:-)

Bedste kulturoplevelser : Anne Franks hus. At sejle med Gondol, Nøddeknækkeren som ballet

Glæder mig til i 2010 : Las Playitas i maj. Muligvis Bali til sommer. At blive endnu dygtigere til mit job. At bruge tid med mine veninder. At stoppe med p-pillerne og se hvad der sker:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar