tirsdag den 29. december 2009

Sygdom, flødeboller og Café Zirup

Så blev det tid et lille indlæg (min veninde brokkede sig over jeg var for sløv på blogger-siden for tiden) Har ligget syg hele søndag med næsten 39 i feber og igår var jeg bare DØD - og vi skulle have gæster til stor middag. Jeg var inden jeg blev feberdårlig gået i gang med hjemmelavede flødeboller som set på daily style diary - de blev rigtig gode - måske macipanbunden ville være fantastisk med lidt Grand Manier i:-)

Idag har jeg bevæget mig udenfor og på café Zirup og i Illum (hvor mon Topshop var blevet af?!) med en veninde. Nu kun med ondt i haslen og lidt feber - GREAT!

Så I får et dagens med og uden overtøj og billede af flødebollerne.




Det blev til nogle med og uden kokos



Jette Riis støvler, Topshop tights, Falke Overknee, Vila oversize strik, Mango skindjakke, Auluna kaninpelsvest.



Undskyld den ringe kvalitet af billeder (meget blitz og beskidt spejl:-S)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar