søndag den 24. januar 2010

Status efter weekenden

Fredag: Kæresten og jeg skulle jo ud og spise på Halifax - men der var fyldt til randen, så det blev to pizzaer med hjem i stedet:-)

Lørdag: Opdager at mit dyrebareste eje - min guldring som jeg fik i fødselsdagsgave af kæresten - er VÆK!!! Stor eftersøgning og tur til klinikken hvor den heldigvis lå!!! Puuhhaa... Når nu vi var i nærheden af lyngby smuttede vi lige i centret og jeg fik købt nye løbesko (nu hvor jeg faktisk er blevet lidt seriøs) til 1300,-!!!!! Men de er godt nok også fantastiske at have på.




Så mens kæresten lavede aftensmad, nåede jeg at indvie de nye løbe-basser men en lille hurtig tur på 3 km. Efterfølgende stod den på privat fest på Frederiksberg. Er du GAL den fik gas, med øl-pong, kagecremes dyst (taberen spiser en ske fuld! Uff...) Og vi endte i et uheldigt par-stunt, så jeg har ondt i nakke/ryg og kæresten er med hævet hage. Flot! Dette leder frem til søndag...

Søndag: TØMMERMÆND.... Meeen vi kunne ikke få lov at ligge ynkelige på sofaen for vi skulle da til 4 års fødselsdag med boller, cacao og lagkage (Ikke lige sagen med kvalmen lurende) Men nu er vi hjemme og Halifax-burger blev det alligevel til, dog som take-away i stedet. Dewt skal så lige tilføjes at kæresten formåede at komme af med maden ligeså hurtigt han fik det i sig (spild af god burger)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar