søndag den 26. december 2010

Julegaverne



Nike løbetrøje - Svigerforældrene



Weber grill-rist - Svigerforældrene



Gavekort til ILVA - Svigerforældrene



Chanel parfume - mine forældre



3 søde lysestager til det nye kolonihavehus - mine forældre



Højt ønsket GHD glattejern - kæresten (som oveni købet har givet mig fine adventsgaver hver søndag!)



Kærestens niece synes også vi skulle have en gave fra hende. En skumfigur til nøglebundet/forruden/mobilen



Two for one bog (fælles til mig og min kæreste) - min bror og hans kone



Cranium brætspil (har allerede været i brug, og det var SÅ sjovt) - min bror og hans kone



Smartbox Verdenskøkkenet Fælles til mig og min kæreste) - kærestens bror og hans kone



Georg Jensen til juletræet - Kærestens farmor

Derudover fik jeg fra min chef, en have bog af Camilla Plum samt nogle lækre produkter fra Kiehl´s. Og jeg har stadig en gave fra min søde veninde Nanna tilgode:-)

1 kommentar:

  1. Sikken nogle fine og brugbare gaver! :) Jeg har selv den parfume og jeg elsker den!

    SvarSlet