fredag den 29. januar 2010

Weekend...

Endelig blev det weekend - sluttede egentlig tidligt på job da jeg skulle have sat vinterdæk på bilen. Men det var ikke lige så nemt. Brugte 2 timer på at ringe rundt,tjekke dækstørrelse, besøge autoværksteder - og endte uden vinterdæk:-( Det må vente til næste uge så. Nu står den på projekt hjemmelavet Tom Yum suppe - billeder kommer senere. Imorgen drager kæresten til Østrig på ski weekend med jobbet, så jeg skal en tur i byen med min veninde. Yippee - længe siden jeg har set hende Kristine! Men så skal jeg jo allerede overveje outfit. Og jeg ville ønske jeg havde en fin flæsetop som en af disse hængende i skabet - for så var tøjet på plads. Men jeg må lægge tankerne i blød - for det er ikke tilfældet desværre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar