lørdag den 13. februar 2010

Iphone love...



Idag da jeg var i Magasin og på Strøget med kæresten, for at finde lidt nyt til ham, var han så dejlig at give mig en Iphone i tidlig Valentins Gave.

Jeg har længe gerne ville have en ny telefon - men syntes bare det var mange penge. Men han havde planlagt at han ville overraske mig med den imorgen - men han skulle jo købe den mens jeg var med - så fik den bare idag.

Har siddet her til aften og kigget lidt på nettet efter et sjovt cover. Jeg fandt meget forskelligt - dette er bare et udpluk. Er særligt begejstret for det der ligner chokolade.... Uhhhmmm

2 kommentarer:

  1. Ih tillykke med den.. jeg eeelsker jo stadig min iphone her 9 mdr. efter jeg fik den..
    Og sikke nogle fine covers.. jeg skal også have fundet mig et da min desværre er ved at være godt ridset bagpå..

    SvarSlet
  2. Ja alle siger jo man bliver afhængig af den. Og vil nu sige at jeg allerede er meget glad for den:-)

    SvarSlet