søndag den 7. februar 2010

Så har man prøvet det med...



Min lørdag aften stod jo på Hornsleth bar med nogle veninder til "The Fashion Blog party" Vidste ikke hvad jeg skulle forvente mig af dette - da det er mit første event som følge af bloggen. Havde dog ikke regnet med at der kun var én blogger ud over mig der var dukket op kl 23.00 - så der skulle kun trækkes lod om præmien mellem os to... Og guess what - jeg vandt!!!

Et styks backstage access til Tunes on Fashion i august, samt et eksklusivt Fashion makeup interview med MAC’s nordiske Senior Artist Carolina Petterson. Denne invitation pakket pænt i gavepose med en lille gave fra MAC og Dyrberg/Kern. SÅ fint. Så nu må vi se hvad jeg finde ud af til august - der er jo lidt tid til!

Senere så jeg dog lidt flere smukke bloggere dukke op - men vi røg ret hurtigt videre i byen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar