onsdag den 31. marts 2010

Ferie ferie ferie....

.... Ahhh! Hvor har jeg dog glædet mig og trængt til det. Min ryg trænger til en pause fra tandlægestolen og mine tanker skal helt ned i gear nu:-)

Dagen startede med et par timer på klinikken og derefter brunch på Dag H med min veninde. Vi smuttede i IKEA og vi fandt nogle fine sorte rammer til ingen penge. Har nu fået lavet foto-væg i entreen - det ser så fint ud!




Fandt også disse haremsbukser i shiny stof i Vero Moda som jeg tror jeg bliver glad for til sommer, og de sorte ruskinds sandaler fra Bianco røg også med hjem. Jeg skal ellers holde igen med pengene denne måned så der er råd til ferie. Så jeg satser på at 1500,- til shopping i april er max-beløb!

Nu vil jeg løbe en tur ved stranden med kæresten og nyde at solen kigger frem...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar